ebba&tora.blogg.se

plugga,plugga,plugga

Publicerad 2015-01-29 10:08:14 i Allmänt,

Hej alla bästa, jag vet att jag inte har gjort något inlägg men de är för att jag har varit sjuk och då har jag inte orkat göra något inlägg.
Men jag tänkte göra ett långt och spontant inlägg idag.
Jag har då varit hema 2 dagar nu och jag har missat 2 prov.
Själv så känner jag mig både stressad och glad.
För jag skulle ha sv på onsdag och de provet ska jag ha på fredag så de är ju lungt.
Men biologin gör mig så sjukt stressad , för ingen fattar vad man ska kunna eller inte och jag vet inte änns när jag ska ha de.
Nu har vi fått en bok också i svenskan som vi ska läsa (PALLA LIKSOM)
Den boken är 190 sidor men de är inte så mycket ju.
Men jag ska rida min medryttar häst nu på fredag är så taggad.
Kan lägga upp lite bilder.
men det här blev inte ett sådant lång inlägg men det kommer mer idag så håll ut.
Men nu måste jag plugga så hörs hej.
/tora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela